جمعه ۲۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

سرانجام اولین تمرین رئال مادرید با مورینیو برگزار شد، خبرهای داغی از این باشگاه شنیده شود

اما به‌نظر می‌رسد سیاست‌های یارگیری جدیدی در این تیم اعمال می‌شود.

پیش از اینکه مورینیو قرارداد خود را با رئال ثبت کند، فهرست اسامی بازیکنانی را که می‌خواست در تیم جدیدش داشته باشد، مطرح شد. گفته می‌شد در این فهرست نام بازیکنانی مانند وسلی اسنایدر، دیه‌گو میلیتو، مایکن و جرارد قرار دارد اما حالا تنها نام بزرگی که با رئال به توافق نهایی نزدیک شده، اشلی کول است.

ارنستو برونزتی، مشاور باشگاه رئال در زمینه نقل و انتقال بازیکنان همین هفته خبر داد که رئال مادرید علاقه‌ای به خرید مایکن و جرارد ندارد و اینتر هم اعلام کرده که قصد فروش اسنایدر را ندارد. به این ترتیب نام‌های بزرگ یکی یکی حذف شدند و بر خلاف چیزی که از رئال انتظار می‌رود، نوبت به بازیکنان جوان رسیده است.

تازه‌ترین خرید رئال مادرید پدرو لئون بازیکن سابق تیم ملی امید اسپانیا و ختافه است. رئال با این بازیکن 23 ساله یک قرارداد 6 ساله به مبلغ 10 میلیون یورو بست. این سومین قرارداد رسمی باشگاه رئال پس از آمدن مورینیو به این باشگاه است.

پیش از این، رئال قرارداد کانالس بازیکن جوان تیم خود را که از راسینگ سانتاندر خریده است، تمدید کرد. کانالس اواسط فصل پیش وقتی که برای راسینگ بازی می‌کرد با رئال قرارداد بست اما با توافق 2باشگاه، تا پایان فصل به‌صورت قرضی برای راسینگ بازی کرد.

باشگاه راسینگ امیدوار بود این فصل هم این بازیکن را به‌صورت قرضی در اختیار داشته باشد اما به‌نظر می‌رسد مورینیو می‌خواهد این بازیکن جوان در تیمش بازی کند. این بازیکن 19 ساله امیدوار است در رئال و با مربیگری مورینیو، چیزهای زیادی یاد بگیرد: «باید سخت کار کنم و می‌دانم قرار گرفتن در تیم خیلی سخت است. مورینیو همه چیز را برده است و برای مادرید مربی خوبی خواهد شد.»

وقتی که خریدهای باشگاه رئال را در چند فصل پیش نگاه می‌کنیم، سرمایه‌گذاری روی این دو بازیکن جوان کمی در رئال نامعمول به‌نظر می‌رسد. تیمی که در پایان هر فصل، خود را برای شکستن رکورد خرید یک بازیکن آماده می‌کند، تا اینجای کار 2بازیکن جوان و آتیه‌دار را به خدمت گرفته است.

حتی اسامی دیگری که شایعه انتقال آنها به رئال مطرح است، بازیکنان جوانی هستند که هنوز زود است آنها را ستاره نامید. یکی از این بازیکنان سامی خدیرا 23 ساله است که مارکا خبر انتقال او را به رئال منتشر کرد؛ چیزی که باشگاه اشتوتگارت آن را تکذیب کرد.

مارکا نوشته است که خدیرا با رئال قراردادی 10 میلیون یورویی بسته است. اما باشگاه اشتوتگارت این خبر را تکذیب کرد و گفت: «هنوز هیچ تماسی بین اشتوتگارت و رئال برقرار نشده است. اینکه انتقال به‌زودی انجام خواهد شد، چیزی است که ما مشخصا تکذیب می‌کنیم.»

کد خبر 111694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز